Regulamin
sprzedaży biletów za pomocą Internetowego Systemu Sprzedaży Biletów.
1) Definicje
a) „Regulamin” oznacza niniejszy regulamin zakupu biletów za pośrednictwem systemu internetowej sprzedaży biletów udostępnionego pod adresem bilety.garnizon.pl
b) „Witryna” – oznacza stronę internetową dostępną pod adresem bilety.garnizon.pl, której administratorem jest Sprzedawca.
c) „Sprzedawca” – Hossa.biz Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, przy ulicy Cypriana Kamila Norwida 1, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000295112; NIP 586 22 06 966, Regon 220520462, kapitał zakładowy: 1.000 000,00 zł;
d) „Organizator” – Hossa.biz Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, przy ulicy Cypriana Kamila Norwida 1, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000295112; NIP 586 22 06 966, Regon 220520462, kapitał zakładowy: 1.000 000,00 zł;
e) „Bilet” – potwierdzenie jednorazowego uprawnienia do udziału Użytkownika w określonym wydarzeniu, organizowanym przez Organizatora, możliwy do nabycia za pośrednictwem Witryny w formie pliku pdf;
f) „Użytkownik” – osoba korzystająca z Witryny celem zakupu lub rezerwacji Biletu;
g) „Strona Płatności” – strona internetowa tpay.com, administrowana przez Krajowy Integrator Płatności spółka akcyjna z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437,
2) Postanowienia Ogólne
a) Niniejszy Regulamin określa zasady zakupu i rezerwacji Biletów za pośrednictwem Witryny.
b) Użytkownik ma obowiązek do zapoznania się z niniejszym Regulaminem przed zakupem Biletu za pośrednictwem Witryny.
c) Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Witryny, oraz zakupu i realizacji Biletów w sposób zgodny z Regulaminem a także przepisami obowiązującego prawa.
3) Zamówienia
a) Zakup Biletu następuje poprzez złożenie, za pomocą Witryny, zamówienia na Bilet oraz dokonanie za pośrednictwem Strony Płatności zapłaty należności wynikającej z zamówienia, na zasadach określonych w Regulaminie.
b) Złożenie zamówienia odbywa się poprzez każdorazowe przejście przez Kupującego ścieżki składającej się z następujących kroków:
▪ wybór liczby i rodzaju zamawianych biletów,
▪ podanie danych osobowych Użytkownika (imię, nazwisko, adres email, numer telefonu komórkowego),
▪ akceptacja kosztów zamówienia i zasad zakupu oraz zapłata za zarezerwowane bilety za pośrednictwem serwisu tpay.com,
▪ potwierdzenie dokonanego zamówienia odbywa się poprzez wysłanie na podany w zamówieniu adres poczty elektronicznej informacji o jego statusie.
c) Użytkownik ma prawo zamówić Bilety z bieżącej oferty Sprzedawcy, których sprzedaż umożliwi Sprzedawca za pośrednictwem Witryny.
d) Sprzedawcy przysługuje prawo do swobodnego decydowania o momencie rozpoczęcia i zakończenia sprzedaży Biletów na dane wydarzenie za pośrednictwem Witryny.
e) Użytkownik, który złożył zamówienie, otrzyma bilet w formacie pdf w formie wiadomości email, która zostanie wysłana na adres podany podczas składania zamówienia.
f) Organizator nie ponosi odpowiedzialności za utratę przez Użytkownika Biletu.
4) Płatności
a) Płatność za zamawiane bilety następuje w trakcie składania zamówienia za pośrednictwem serwisu tpay.com
b) Zamówienie nieopłacone w ciągu 15 minut zostaje automatycznie anulowane.
5) Dostawa
a) Bilety dostarczane są, w postaci biletów elektronicznych w formacie pdf, drogą mailową na adres podany w zamówieniu.
b) Kupujący jest zobowiązany do skontrolowania otrzymanych biletów pod kątem ich zgodności ze złożonym zamówieniem.
c) W przypadku, jeśli zamówione bilety nie dotrą do Kupującego pomimo dokonania płatności, Kupujący powinien zwrócić się do operatora systemu biletowego Sprzedawcy o pomoc drogą mailową na adres: bilety@garnizon.pl.
6) Realizacja biletów
a) Kupujący ma obowiązek okazać otrzymane bilety na ekranie telefonu, a w przypadku braku takiej możliwości okazać ich wydruki.
b) Warunkiem wejścia na wydarzenie jest okazanie na ekranie telefonu lub wydrukowanych biletów kasjerowi/bileterowi celem potwierdzenia ich prawdziwości
7) Zwroty
a) Bilet, który nie zostanie zrealizowany w sposób wskazany w punkcie 6. Regulaminu, nie podlega wymianie ani zwrotowi, chyba że postanowienia niniejszego punktu mówią inaczej.
b) Użytkownik ma prawo do zwrotu Biletu:
▪ w przypadku odwołania wydarzenia, na który obowiązuje Bilet;
▪ w przypadku innych okoliczności uniemożliwiających realizację zakupionego Biletu, leżących po stronie Sprzedawcy
c) Prawo do zwrotu Biletu nie przysługuje w przypadku okoliczności uniemożliwiających realizację zakupionego Biletu, leżących wyłącznie po stronie Użytkownika, w tym zmiany decyzji Użytkownika.
d) W przypadku odwołania wydarzenia Sprzedawca bezzwłocznie poinformuje o tym fakcie Użytkowników w formie wiadomości email wysłanej na adres email wskazany w zamówieniu.
e) Użytkownik, pod rygorem utraty prawa do zwrotu Biletu, powinien zgłosić zwrot Biletu:
▪ w formie elektronicznej, w terminie 7 dni od dnia wydarzenia, którego dotyczył Bilet lub odpowiednio w terminie 7 dni od wysłania przez Sprzedawcę informacji o odwołaniu wydarzenia.
f) W przypadku zgłoszenia zwrotu, Sprzedawca, w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia:
▪ zwróci płatność automatycznie z systemu biletowego na rachunek, z którego dokonany został zakup.
8) Odstąpienie od Umowy
a) Użytkownikowi dokonującemu nabycia Biletu za pomocą Witryny, zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2024 r., poz. 1796), nie przysługuje prawo odstąpienia od Umowy zawartej z Organizatorem.
9) Dane osobowe
a) Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Użytkowników jest Hossa.biz Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, przy ulicy Cypriana Kamila Norwida 1, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000295112; NIP 586 22 06 966, Regon 220520462, kapitał zakładowy: 1.000 000,00 zł. Dane osobowe będą przetwarzane w celach i w zakresie związanym z korzystaniem przez użytkownika z Witryny, w tym przygotowania i realizacji umowy sprzedaży Biletu.
b) Dokonując zakupu wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności na udostępnianie niezbędnych danych organizatorowi wydarzenia, na które dokonywany jest zakup oraz realizacji dostawy.
c) W wypadku, kiedy usługa elektroniczna wymaga podania przez Kupującego określonych danych, Kupujący zobowiązuje się do podania danych prawdziwych, kompletnych, zgodnych z prawem oraz niewprowadzających w błąd. Za wszelkie skutki powstałe w wyniku nieprawidłowego wypełnienia formularzy, wniosków i innych dokumentów w zakresie podanych danych, wyłączną odpowiedzialność ponosi Kupujący.
10) Reklamacje
a) Kupującemu przysługuje prawo złożenia reklamacji w zakresie dotyczącym nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu biletowego.
b) Wszelkie reklamacje należy zgłaszać niezwłocznie po zaistnieniu sytuacji powodującej potrzebę jej zgłoszenia. Do reklamacji należy złożyć opis zaistniałej sytuacji.
c) Wszelkie reklamacje należy kierować na adresy wskazane w potwierdzeniu zamówienia lub na adres: bilety@garnizon.pl.
d) Termin składania reklamacji upływa w momencie rozpoczęcia wydarzenia, którego reklamacja dotyczy.
e) Reklamacje są rozpatrywane niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od daty ich wpływu.
f) Odpowiedź na reklamację jest udzielana pocztą elektroniczną lub w formie pisemnej.
g) Reklamacje dotyczące płatności realizowanych poprzez usługę tpay.com rozpatrywane są przez tpay.com na zasadach przyjętych przez właściciela tego serwisu i dostępnych na stronie tpay.com. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wykonanie tej usługi.
11) Inne postanowienia
a) Zakazane jest przesyłanie przez Kupującego informacji i treści o charakterze bezprawnym, obraźliwym, mogących wprowadzić w błąd, a także treści zawierających wirusy lub mogących wywołać zakłócenia lub uszkodzenia systemów komputerowych. W przypadku wysłania takich treści Sprzedawca ma prawo zablokować Użytkownikowi dostęp do usług świadczonych drogą elektroniczną oraz wystąpić na drogę prawną z roszczeniem odszkodowawczym, zgodnie z zasadami Kodeksu cywilnego.
b) Sprzedawca nie odpowiada za błędy w trakcie korzystania z serwisu, wynikające z nieumiejętnego korzystania z serwisu przez Kupującego. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za korzystanie przez Kupującego z serwisu w sposób sprzeczny z niniejszym Regulaminem.
c) W przypadku nieważności części postanowień niniejszego Regulaminu pozostałe zachowują swoją ważność.
d) Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od momentu ich opublikowania na stronie: bilety.garnizon.pl.
Spory pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym poddane będą do rozstrzygnięcia właściwemu dla Sprzedawcy sądowi powszechnemu.